Berrikuntzak eta esperientziak Compliance arloan

2020/02/10
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Compliance-ren arloko berrikuntzei eta esperientziei buruzko ekitaldira.  Arlo horren helburua izaten da erakundeek aurkitzen dituzten arrisku operatiboak eta legezkoak identifikatu eta sailkatzea, prebentziorako, kudeaketarako, kontrolerako eta erreakziorako barne mekanismoak ezartzeko.

Ekitaldia datorren astelehenean, otsailak 10, izango da, 19:00etatik aurrera, Madrilgo egoitzan (Castelló 76).

Programa:

19:00. Ongietorria. Eloy Velasco Núñez, Auzitegi Nazionaleko Apelazio Salako magistratua, eta Iñaki Ortega Cachón, Madrilgo Deusto Business Schooleko zuzendaria.

• 19:10. Hitzaldiak:
  • 20:15. Eztabaida publikoa
  • 20:30. Jardunaldiaren amaiera.
  • Beatriz Saura Alberdi, abokatua eta ICAMeko Compliance saileko presidentea.
    “Canales de Denuncias e Investigaciones Internas corporativas: novedades de la Directiva Whistleblower 2019/1937″
  • Manuel Crespo De La Mata, Telefónicako Compliance officer.
    “Aplicación práctica del Compliance en una empresa privada: la experiencia de Telefónica”
  • Pedro Pablo García De Ascanio,  Metro Madrid-eko Compliance officer.

INSCRIBIRSE

Argibide gehiago: