Open Day: Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboa

2017/07/03
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaren (PEDF) aurkezpena dela eta, Madrilgo edizioan, urrian hasiko dira programa ematen, Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Open Day-ra. Uztailaren 3an izango da, 18:30etik aurrera, Castelló 76 egoitzan.

Programa honen gakoak ezagutu ahal izango dituzu, zure etorkizun profesionala sustatu dezaketenak, esperientziak partekatuko dituzu beste profesional batzuekin eta Master Class batera joan: Cómo y por qué la Inversión Socialmente Responsable crea más Valor a Largo Plazo. Irakaslea Fernando Gómez-Bezares izango da, DBSeko Finantzetako katedraduna eta PEDFko irakaslea.

Izena emateko Open Day-n

• 18:30: Parte hartzaileei harrera eta ongietorria egitea.
  • 18:40: Programaren aurkezpena Juan José Arrieta eta Esteban Heredia PEDFko zuzendarien eskutik.
  • 19:00: Master Classa: “Cómo y por qué la Inversión Socialmente Responsable crea más Valor a Largo Plazo”. Irakaslea Fernando Gómez-Bezares PEDFko irakaslea izango da.
  • 20:00: Ekitaldiaren amaieran koktela eskainiko da.

Aukera ona izango da PEDF ezagutzeko, beste profesional batzuekin ikuspuntuak partekatu eta galderak eta gaiak planteatu zuzendariei.