Alumni DBAren aurkezpena eta Juan María Ninen hitzaldia

2017/01/26
Sala de Actos de la Bolsa de Barcelona . Paseo de Gracia, 19 Barcelona 08007

Deusto Business Alumni Bartzelonara joango da aurkezpena egitera eta Deusto Business Schooleko bazkide eta lagunekin egotera.

Hori dela eta gonbidatzen zaitugu, urtarrilaren 26an, Alumni DBA eta Juan María Ninen Por un crecimiento racional izenburua duen hitzaldia entzutera.

Programa:

1. Aurkezpena eta agurra, Agustin Garmendia Alumni DBAren lehendakariaren eskutik.
  2. Juan María Ninen hitzaldia.
  3. Azken berriak eta gertaerak Alumni DBAri buruz.
  4. Koktela eta networking.

Ekitaldia Bartzelonako Burtsako Ekitaldien Aretoan izango da, Bartzelonako Paseo de Gracia, 19. zenbakian.

Amaieran, koktela eskainiko zaie joaten diren guztiei Deusto Business Alumni elkartearen aurrerapenei buruz hitz egiteko.

Izen ematea…