II. Fasearen aurkezpena: Z Belaunaldiaren Azterketa: Dilema
Interneten hazi dira, eraldaketa digitalaz entzuten diete baina nagusiei.
Konprometituak dira, eta ez dute onartzen ekintza gaiztorik, baina ez dute aurkitzen KONFIANTZA ematen dien sistema politikorik. Anarkistak direla diote, kontsumoa dute gustuko, baina HITZ EGIN nahi dute eta marka guztiek ez dute lengoaia berbera erabiltzen.
Aldaketari beldurrik ez dion belaunaldia dira, bizkortasunaren adierazle den ziurgabetasunean bizi dira.
Deusto Business School eta ATREVIA taldeak Z Belaunaldia: Dilema ikerketaren II. fasearen aurkezpena. Hauek izango dira aurkezleak:
- Iñaki Ortega, Madrileko Deusto Business Schooleko zuzendaria
- Núria Vilanova, ATREVIAko sortzailea eta presidentea
Argibide gehiagorako:
Irene Pérez
Tel.: 91 577 61 89
Posta elektronikoa: irene.perez@deusto.es