II. Fasearen aurkezpena: Z Belaunaldiaren Azterketa: Dilema

Presentación de la Fase II del Estudio Generación Z: El Dilema
2017/04/26
11:00 - 12:30
Deusto Business School Madrid
C/ Castelló, 76 28006 Madrid
Gehitu Google Calendarrera

 
Interneten hazi dira, eraldaketa digitalaz entzuten diete baina nagusiei. Konprometituak dira, eta ez dute onartzen ekintza gaiztorik, baina ez dute aurkitzen KONFIANTZA ematen dien sistema politikorik. Anarkistak direla diote, kontsumoa dute gustuko, baina HITZ EGIN nahi dute eta marka guztiek ez dute lengoaia berbera erabiltzen. Aldaketari beldurrik ez dion belaunaldia dira, bizkortasunaren adierazle den ziurgabetasunean bizi dira. Deusto Business School eta ATREVIA taldeak Z Belaunaldia: Dilema ikerketaren II. fasearen aurkezpena. Hauek izango dira aurkezleak:
  • Iñaki Ortega, Madrileko Deusto Business Schooleko zuzendaria
  • Núria Vilanova, ATREVIAko sortzailea eta presidentea
Izen ematea Argibide gehiagorako: Irene Pérez Tel.: 91 577 61 89 Posta elektronikoa: irene.perez@deusto.es
 
Etiketak

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude