Manfred Nolteren liburuaren aurkezpena: La Década Perdida – Escritos de un tiempo de crisis (2008 – 2018)

Manfred Nolteren liburuaren aurkezpena: La Década Perdida - Escritos de un tiempo de crisis (2008 - 2018)
2018/06/04
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 1º – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik atseginez gonbidatzen zaitu La Década Perdida – Escritos de un tiempo de crisis (2008 – 2018) liburuaren aurkezpenera. Egilea Manfred Nolte da, Ekonomia Zientzietako doktorea eta Deusto Business Schooleko irakaslea.

Ekitaldian, izango berarekin izango da Guillermo Dorronsoro,  Deusto Business Schooleko dekanoa.

Badakigu nolakoa den krisiak Espainiako ekonomian duen benetako eragina? Zeintzuk izan ziren aurreikusi gabe geratu ziren huts nabarmenenak? Akats horiek zuzentzeko neurriak une eta neurri egokian hartu ziren? Antzemanda daude konpondu gabeko arazo larriak?

Liburuan ibilbide kritikoa egiten da gure ekonomiaren aldi ilunean zehar, eta, gainera, “galera” esaten zaio 2008tik orain arteko aldiari.

Izena emateko…

2 iruzkinak