José Manuel Gilen “El secreto del cambio” liburuaren aurkezpena

José Manuel Gilen
2015/04/23
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek José Manuel Gilen El secreto del cambio liburuaren aurkezpena ospatuko du.

Izaki sozialak gara, horregatik gure bizi-kalitatea inguruan ditugun pertsonekin ditugun harremanen kalitatearen araberakoa izango da. Eta harreman horietan eragin handia izan genezake zer egin behar den badakigu. Konfiantza sortzeko dugun gaitasunaren menpe dago guztia; gaitasun hori, askok uste izan dutenaren kontra, ez da berezkoa, ikasi eta praktikatu egiten da egunez egun.

Gai horiek eta beste batzuk jasotzen dira José Manuel Gilen El secreto del cambio liburuan, eta apirilaren 23an aurkeztuko da Madrilgo Deusto Business Schooleko egoitzan.

Informazio gehiago