Liburuaren aurkezpena: “Urbegi. Un proyecto empresarial con vocación social”

Liburuaren aurkezpena:
2015/10/08
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumni, Deusto Business School eta Urbegi Taldeak liburuaren aurkezpena antolatu dute: Urbegi. Un proyecto empresarial con vocación social” . Ekitaldia urriaren 8an izango da, 12:00etan, Bilboko campuseko Pedro Icaza Entzungelan

Parte hartzaileak:

-Cristina Iturrioz, Deustuko Unibertsitateko Ikerketako eta Transferentziako errektoreordea.
-Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanoa.
-Pablo Ocaña, Urbegi Taldeko bazkide sortzailea.
-Javier Larrañaga, Urbegi Taldeko bazkide sortzailea.

Amaiera:

Unai Rementeria, Bizkaiko Foru Diputatua.

Urbegi. Un proyecto empresarial con vocación social liburuak ezagutzera ematen du nolako bidea egin zuten ekimen horren sustatzaileek, nolako zailtasunei egin zieten aurre, zein unetan egon ziren proiektua bertan behera uzteko zorian, nolako laguntzak jaso zituzten eta nolako ilusioak partekatu zituzten. Horrelako egoerak bizi izaten dituzte, azken batean, zuzendari, enpresari edo ekintzaileek beren proiektua martxan jartzeko prozesuan edo egunez eguneko kudeaketan.

Ekitaldian izena emateko…