Anton Arriolaren liburu berriaren aurkezpena

2016/12/13
Faculty Club-a. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik Anton Arriolaren (1989ko promozioa) liburu berriaren aurkezpena antolatu du. Liburuaren izenburua El negro y la gata da (Erein argitaletxea). Ekitaldia abenduaren 13ean izango da, 19:30ean, Deusto Business Schooleko Faculty Clubean, Bilboko campusean.

Aurkezpenean, elkarrizketa egingo dio autoreari Asier Muniategik, Radio Popularreko kazetariak eta Euskadiko Liburu-Ganbarako kideak. Arriolak, hirugarren eleberri honetan, fedea galdu duen apaiz baten egoera aztertzen du. Istorioa Bilbotik hurbil dagoen herri batean gertatzen da eta apaizak hilketa bat argitzen lagundu beharko du.

Amaieran, kopa bat hartuko dugu eta Anton Arriolaren eleberria erosteko aukera izango dugu.

Izena emateko…