Zuzenbide Fakultateko Lan Orientaziorako Zerbitzuaren aurkezpena graduko 1. eta 2. kurtsoko ikasleentzat

2017/10/18
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Zalantzak dituzu zure etorkizun profesionalaren inguruan? Badakizu zeintzuk diren zure aukerak? Zerbait egiten ari zara iadanik?

Galdera horiek edo antzekoak egin badizkiozu zeure buruari, edota oraindik ez bazara hasi horren inguruan pentsatzen, EZ UTZI azken ordurako, beranduegi izan daiteke eta. Ezagutu zure Graduak edo Gradu Bikoitzak eskaintzen dituen lan-aukerak; jakin zein dan egungo merkatuaren egoera kanpoko adituen eskutik; hobetu zeure profila…; hori guztia egin dezakezu gure Fakultateko Lan Orientaziorako Zerbitzuaren eskutik. Adi egon eta joan Zerbitzuaren aurkezpen-saiora.

Urriak 11, asteazkena,  15:00etan Auditorioan