Deusto Business Schoolen IV. Finantza Jardunaldiak, Deusto Business Alumniren lankidetzarekin

2017/03/07
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Martxoaren 7an, Business Schoolen IV. Finantza Jardunaldien lehenengo saioa egingo dugu, Deusto Business Alumniren lankidetzarekin: Finantza-erakunde eta kapital merkatuetarako Europako marko berria eta finantzaketan duen eragina.

Jardunaldiaren egitaraua

Ongietorria eta inaugurazioa
· Agustín Garmendia, Deusto Business Alumni DBAko presidentea.
· Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanoa.
· José San Blas, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.
· Fernando Gómez-Bezares, Deusto Business Schooleko irakaslea

La Unión Bancaria y su significado. Aspectos regulatorios y su impacto en la financiación a particulares y empresas.
· Antonio Carrascosa, Fondo Único de Resolución – FUREko zuzendari nagusia

Los mercados de capitales como proyecto de la UE para su fortalecimiento. Su evolución con los últimos acontecimientos y sus derivaciones en el sector empresarial. Eskema erregulatzaile berria eta entitate bakoitzean duen eragina.
· Joseba Barrena, Kutxabank-eko zuzendari nagusiaren ondokoa
· Javier Hernani, Espainiako Burtsa eta Merkatuak – BMEko zuzendari nagusia
· Carlos López Galán, Banco Santandereko Kapitalaren Kudeaketarako zuzendaria.

Izena emateko…