Nahi duzu zeure proiektuak hobeto kudeatzen ikasi?

2019/02/26 – 2019/02/27
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Gure lanbideko jardunean, hainbat magnitude eta arlo desberdinetako proiektuak kudeatu behar ditugu, horretarako konpainiak ezarritako epeak, kostuak eta ordutegiak betetzeko aurretiko plangintza eta etengabeko jarraipena  egin behar izaten da.

Testuinguru horretan, Deusto Business School-ek zure proiektuak hobeto kudeatzen ikasteko tailerrera joateko gonbidatzen zaitu, aukera izango duzu eta arrakastatsua den proiektu bati aurre egiteko gakoak ezagutzeko eta beharrezkoak diren tresnak eskuratzeko.

David Ruiz de Olano, Deusto Business Schooleko zuzendaria, izango da irakaslea eta metodologia dinamikoa erabiliko du, proiektuko fase guztietan aurrera egiten ikasteko.

Horri esker, talde laneko metodologian lan egiten ikasiko duzu, fase guztietan, eta trebetasunak lortuko dituzu arazoei irtenbidea emateko eta blokeo uneetan irteteko.

Tailerra otsailaren 26an eta 27an izango da, 17:30etatik aurrera, Deusto Business Schoolen (C/Castello 76).  Joan nahi baduzue, eguna zein den adierazi behar duzue izena ematean.

Izen ematea

Inscribirse