Enpresa handi bat sortu nahi duzu big datari esker?

2018/04/10
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Enpresa handi bat sortu nahi duzu big datari esker?

Zergatik uste da ekintzailetza korporatiboa dela enpresen etorkizunerako berrikuntzaren motorea eta gakoa? Nolako eginkizuna dute big data teknologiek arlo horretan?

Galdera horiei erantzuna emateko, Alex Rayónek, Deusto Datako zuzendariak, eta Iñaki Ortegak, Madrilgo Deusto Business Schooleko zuzendariak, workshopa eskainiko dute eta hitz egingo dute datuek ematen duten potentzialari buruz, erakunde baten barruan aukera berriak aztertzerakoan.

Hitzaldia apirilaren 10ean izango da, arratsaldeko 16:30etik aurrera, Unibertsitatearen Madrilgo egoitzan. Flipped classroom edo gela alderantzikatu formatoan, ikaskuntzako eredu berritzailea da eta arrakastaren oinarria Internet eta teknologia berriak irakaskuntzan erabiltzea da.

Izena emateko

Informazio gehiago: