REACH Pitch Day 2022: industria-arazoei buruzko datuetan oinarritutako produktuak – Gorde data
REACH Europako Batzordeak finantzatutako proiektua da, Horizonte 2020 programaren barruan, eta datuen kopuru masiboekin (Big Data) lan egiten duten enpresak sendotzea du helburu. Datu masiboak erabiltzea aktibo estrategikoa da enpresentzat, eta eraldatzeko potentzial handia du. Ildo horretan, REACHek aukera ematen die startup berritzaileenei Europako hainbat herrialdetako konpainien datuei lotutako arazo errealak konpontzeko, hala nola: komunikazio-enpresentzako baliabideen optimizazioa, eraikinetako energia-baliabideen optimizazioa, aseguruen arriskuen balorazioaren iragarpena, karga elektrikoko puntuetarako leku optimoen iragarpena, etab. Proiektuaren funtsezko helburuetako bat da Europako Divata datu-katearen garrantzi praktiko handiagoa lortzeko lan egitea, Europako Divataren Daction datan.
Ekitaldi publikoa 2022ko irailaren 29an hasiko da, 9: 00etan, Deustuko Auditorioan egingo den irekiera-ekitaldiarekin. Bertan, Reda Nouacer (CEA, Energia Atomikoaren eta Energia Alternatiboen Frantziako Batzordea) proiektuaren koordinatzaileak proiektuaren helburua aurkeztuko du, eta Diego López-de-Ipiñak, inkubazio-programaren koordinatzaile gisa, soluzioak aurkezteko dinamika adieraziko du (MVPC). Ondoren, startupak «pitch» batean lehiatuko dira. Bertan, beren proiektuak aurkeztuko dituzte eta epaimahai batek haien sendotasuna baloratuko du negozioaren ikuspegitik. Egun berean (15:00), inkubagailuaren azken txandara (EVOLVE) igaroko diren 5 irabazleen izenak jakinaraziko dira.
Hurbildu ezin bazara, ez galdu streaminga: https://www.youtube.com/watch? V = n1_fb5ePZlA