Erronkak eta aukerak garraio arloko datuen analisian

2018/11/30
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

TIMON proiektuaren helburua da, informazio teknologiak eta telekomunikazioak erabiliz, errepideko erabiltzaileen mugikortasuna hobetzea, informazioa emanez une bakoitzeko eta geroko trafikoari buruz, ibilbide efizienteei buruz… TIMON proiektua Europako Batzordeak finantzatu du Horizonte 2020 programan. Jardunaldian, proiektuaren emaitzak aurkeztuko dira, batez ere adimen artifizialaren arlokoak. Era berean, mahai-ingurua izango dugu eta garraio arloko etorkizuneko informazio zerbitzuen erronka eta joerak aztertuko dira.
Ekitaldiari buruzko xehetasunak http://cloud.mobility.deustotech.eu/evento-timon/