Science by Women – 4th edition: Zientziaren bidez bizitzak eraldatu nahi dituzten emakume ikertzaile afrikarrak

Science by Women - 4th edition: Zientziaren bidez bizitzak eraldatu nahi dituzten emakume ikertzaile afrikarrak
2019/06/11
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Gure mundua aldatu beharra dute oinarri Nazio Batuen 2030erako Agendako Garapen Jasangarrirako Helburuek. Asmoa ez da hazkunde ekonomikorako dinamika handiagoko irlak sortzea, baizik eta inor ez uztea garapen humano eta jasangarritik kanpo. Bidean geratzeko arriskuan dauden asko, gaur egun, Afrikan daudenez, esan liteke, arrakasta izateko, garapen jasangarriaren helburuek Afrikan izan behar dutela arrakasta. Eta horretarako zientzialari afrikarrek, eta bereziki emakume ikertzaileek, protagonista izan behar dute.

Ekainaren 11n izango da Maria Teresa Fernandez de la Vega buru duen Fundación Mujeres por África elkarteak antolatutako mahai ingurua. Zientzialari horietako hiru ezagutuko ditugu, Mujeres por Africa fundazioko “Ellas Investigan” programako onuradunak, eta aurrean dituzten erronkak.

HASIERA

OPENING

José María Guibert:
Rector of the University of Deusto

Teresa Laespada.
Member of the Bizkaia Provincial Council in charge of Employment, Social Inclusion and Equality

María Teresa Fernández de la Vega,
President of the Women for Africa Foundation

MAHAI-INGURUA

PANELA

Carmen Pheiffer
PhD in Biochemistry (Vall d’Hebron Research Institute)