Deusto Ekintzaile Astea. Bootcamp Adimen Artifiziala

2022/11/11
Aula E111. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateak adimen artifizialera hurbiltzen zaitu, ikasten duzuna ikasten duzu, Deusto EkintzaileForotechen bidez.

ForoTech programan egindako jardueretako bat Adimen Artifizialari buruzko Bootcamp bat da. Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateak sustatutako jarduera hau Deusto Ekintzailerekin elkarlanean egingo da eta AI Saturdays erakundeko Beñat Galdósek dinamizatuko du.

AI Saturdays proiektuaren helburua da adimen artifizialak erakustea eta interesdunei hurbiltzea, hainbat tailer eta ikastaro antolatzen dituen komunitate baten bidez. ForoTech-ekin lankidetzan, ikastaro horien bertsio laburtua eskainiko da, 12. GJHari, haren aplikazioei eta adimen artifizialak kontsumoan eta ekoizpen arduratsuan planteatzen dizkigun erronkei begira.

Bootcamp hau Bilboko Campuseko Deustuko Unibertsitateko, Donostiako Campuseko eta Gasteizko Deusto Egibide egoitzako ikasleei zuzenduta dago.

Bi saio izango dira:

• Osteguna, azaroak 10, 16:00etatik 18:00etara [Online]
  • Azaroaren 11n, ostirala, 10:00etatik 12:00etara [Aurrez aurre,  E111 gelan, Deustuko Unibertsitateko Bilboko Campusean]

Zure zain gaude! Eman izena hemen.