Deusto Ekintzaile Astea. Ekomodo. Zozketa: Lortu koaderno jasangarria tapoi bat emanda!

2022/11/17
Memoria plaza. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Ekomodoko produktuen zozketan parte hartu nahi duzu eta, aldi berean, ekoizpen eta kontsumo arduratsuan lagundu?

Deusto Ekintzaile Astea dela eta, eta Global Entrepreneurship Week-en barruan dauden ekitaldien barruan, plastikozko tapoiak biltzeko kanpaina abiarazi dugu, ingurumena gehiago errespetatzen duen campusa izateko. Tapoi bat ematen duen pertsona bakoitzak zozketa batean parte hartuko du. Zozketa horretan Ekomodoren eskutik tapoiekin sortutako koaderno jasangarriak lortu ahal izango ditu, Innogune, Deusto Ekintzaile enpresak sortzeko Donostiako campuseko zentroaren startup baten eskutik, zeinak plastikoak birziklatuz egindako produktu sorta zabala ekoizten duen, gehienak, botilak.
Jarduera honen helburua da Unibertsitateko ikasleak sentsibilizatzea 12. Garapen Jasangarriaren Helburuari (GJH) buruz – Ekoizpen eta Kontsumo Arduratsuak –, eta Deusto Ekintzailek ekonomia zirkularraren esparruan abiatu duen Innoguneko EKOMODO startup-ekin batera diseinatu duen kanpaina honetan parte hartzera animatzea.

Gainera, birziklatutako materialekin egindako banku bat ikusteko aukera izango dugu, hala nola, kanpaina honetan jasoko ditugun plastikozko botilen tapoiak. Banku hori izango da Donostiako Campuseko lehen eco-friendly altzaria. Eta polita eta ekologikoa izateaz gain, oso erosoa da

Saiatu esertzen eta egiaztatu!

Zatoz Donostiako campuseko irabazleak ezagutzera, azaroaren 18an, ostirala, 11:00ak inguruan, horietako bat zu izan zaitezke!