Elsa mintegia: Adingabeen nazioarteko ebasketa indarkeria bikario gisa

2023/03/07
Aula 161 Facultad de Derecho. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Bilboko campusean izango da, eta online ere bai. Hizlariak  hasierako hitzaldi bat egingo du adingabeen nazioarteko lapurretaren problematikari buruz, Zigor Zuzenbidearen ikuspegitik.

Hizlariak fenomeno honen izaera nabarmenduko du, kasu askotan indarkeria bikario gisa, eta mintegi hau martxoaren 8an, Emakumearen Nazioarteko Egunean, ospatzen dela azpimarratuko du.

Azkenik, foroari hasiera emango zaio, hizlariari galderak helarazteko, hausnarketak partekatzeko eta espazio partekaturari ekarpenak egiteko, parte-hartzaile guztientzat oso aberasgarria den emaitza lortzeko helburuarekin.

En