Mintegia. RDL 16/2012ren inpaktoa immigranteetan

2018/04/10
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School Health-ek atseginez gonbidatzen zaitu RDL 16/2012ren inpaktoa immigranteetan izeneko mintegira. Madrileko egoitzan izango da, 10:00etan.

Ekitaldia Europako proiektu honen barrukoa da: SOLIDUS: Elkartasuna Europako gizarteetan: ahalduntzea, justizia soziala eta herritarrak. Lehena da aztertzen Europako elkartasuna ikuspuntu desberdinetatik, Soziologia, Psikologia, Geografia Ekonomikoa, Ekonomia, Filosofia, Osasuna eta Kudeaketa Publikoa.

Aukera bakarra da estamentu, erakunde eta profesionalak erreforma horren kontra sortzen joan diren mugimenduen gakoak ezagutzeko. Izan ere, eragina izan du arreta sanitarioaren unibertsaltasunean Espainiako lurraldean.

Ekitaldian hainbat erakundetako adituak izango dira: Munduko medikuak, Granadako Unibertsitatea, Euskal Herriko Unibertsitatea eta Bartzelonako Unibertsitate Autonomoa, besteak beste.

Lagunak gonbidatu nahi badituzu, izena ematea nahikoa da.

Izena emateko

2 iruzkinak

1. Lamentamos comunicar que no habrá posibilidad de seguir el encuentro vía streaming.
      Sin embargo, está invitada toda aquella persona que tenga interés sobre el tema, e incluso pueda aportar al debate.