Aisiazko Ikaskuntzen Institutuko Aisia eta Jakintzako Katedrako Diziplinarteko Ikerkuntzako Etengabeko Mintegia. “Errealitatearen bideoludifikazioa.”

2018/02/27
Aula 2 de Postgrados. Aula 2 de Postgrados, junto a Deiker.

Mintegia Banco Santanderrek sustatzen du eta Aisiazko Ikaskuntzen Institutuko Aisia eta Jakintzako Katedrak antolatzen du, Ciclo Nómada Interuniversitario ArsGames-ekin lankidetzan. Helburua da Aisiak eta bideojokoek eguneroko bizitzan duten inpaktua aztertzea ikuspegi hirukoitzetik: teknopolitika, hezkuntza eta soziologia. Hiru arlo horietako ikuspuntuek aberastu egingo dituzte hizlarien diskurtsoak eta hitzaldien ondoren egongo den eztabaida.