Jarraipen saioa: Enpresa eta Geopolitika 2017an

2017/02/27
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Ziurgabetasun handiko garaia bizi dugu munduko politikan, aurrekaririk gabekoa. Gero eta mundu globalizatu honetan, aldagarri geopolitikoen eragin handia dute estatuetako ekonomian eta baldintzatu egiten dituzte hazkundea, interes tipoak, inbertsioa eta enpresetan eragina izan dezaketen beste faktore batzuk.

Debate honetako hizlariak, lehen mailako adituak guztiak, ekonomiaren eta enpresaren erronkak adieraziko dituzten gakoak aztertzen arituko dira.

Hizlariak

• José Manuel García-Margallo – Atzerriko Gaietarako ministro ohia. Deustuko Alumni.
  • Miguel Sebastián- Industria, Turismo eta Merkataritzako ministro ohia. Ekonomia irakaslea.
  • Euprepio Padula. Lidergoko Coach aditua. Hainbat komunikabidetan hartzen du parte.
  • Iván Redondo. Redondo&Asociados-eko CEOa. Hainbat komunikabidetan hartzen du parte.

Irene Pérez
Tel.: 91 577 61 89