Medikuntzako graduari buruzko informazio saioa Madrilen

2020/01/29
Sede Deusto Madrid (C/ Castelló, 76). Mundaiz, 50, 20012, Universidad de Deusto

Deustuko Unibertsitateak Medikuntzako gradu berria aurkeztuko du urtarrilaren 29an Madrilgo egoitzan (Castelló kalea, 76).

Medikuntzako gradua jartzea Deustuko Osasun Zientzien arloa bultzatzeko apustuaren barruan kokatzen da, eta ezaugarri nagusi du irakaskuntza metodologia berezia erabiltzea: ABP metodologia, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza, Kanadako Mc Master Universityk, Medikuntzako rankingetan lehen postuetan dagoen unibertsitateak, bultzatuta. Metodologia hori erabiltzen dute Ipar Amerikako medikuntza fakultate gehienek. Gradu berri honek daukan beste berrikuntza bat da pertsona ardatz duen medikuntza izatea, horrek esan nahi du gaixoa tratatzea, ez gaixotasuna.

Jardunaldian izena emateko hemen.

Medikuntzako Graduari buruzko informazio gehiago hemen.