Deusto Arrupe Beka berrien inguruko informazio saioa

2022/03/16
Garate aretoa eta online. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateak Deusto Arrupe Beka berrien inguruan informazio saioa antolatu du, orientatzaile, ikastetxeetako zuzendari eta gizarte-eragileei zuzendua. Beka hauek prestakuntzaren, elkartasunaren eta inklusioaren aldeko apustu partekatuaren emaitza dira.

Deusto Arrupe beken helburua da ikasketetan errendimendu akademiko bikaina duten ikasleei, nahikoa baliabide ekonomikorik ez badute, behar duten laguntza ekonomikoa ematea, gure Unibertsitatean ikasteko aukera izan dezaten.

Deustuko Unibertsitateak urtero 25 beka eskainiko ditu, administrazio publikoko bekekin batera, ikasketa espediente bikaina eta baliabide ekonomiko urriak dituzten gazteei ikasketen % 100 estaltzeko.

Eguna: Martxoak 16, asteazkena
Ordua: 15:30
Tokia: Garate Aretoa, Bilboko campusean + online

Informazio saioan parte hartu nahi duenak ondoko formularioa bete behar du