‘Drogak eta Eskola IX’ ikerketaren datuei buruzko informazio saioak

'Drogak eta Eskola IX' ikerketaren datuei buruzko informazio saioak
2019/12/02
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

2016-2017 ikasturtean, Deustuko Unibertsitateako Droga-menpekotasunen Institutuak egindako Drogak eta Eskola IX ikerketan parte hartu zenuten. Ikerlan hori Eusko Jaurlaritzako Osasun Saileko Osasun Publikoko eta Adikzioen Zuzendaritzak finantzatu zuen.

2018an, jasotako datuekin lan egin zen, eta 2019an argitalpen bat egin da aipatutako ikerketaren emaitzarik garrantzitsuenekin.

Datuen berri emateko eta zuekin hausnarketak partekatzeko, informazio saio bana antolatu ditugu EAEko hiru hiriburuetan:

• 2019ko abenduaren 2a, astelehena. Ordua: 12:00. Deustuko Unibertsitatea, Ellacuría aretoa (Liburutegia-Bilbao).
  • 2019ko abenduaren 3a, asteartea. Ordua: 12:00. Deustuko Unibertsitatearen Donostiako campusa, Gradu aretoa, Arrupe eraikina.
  • 2020ko urtarrilak 22a, asteazkena. Ordua: 12:00. Gasteizko Berritzegunea Gasteiz etorbidea 93, 01009 Gasteiz.

Sarrera librea eta doakoa da