Gizarte zibila eta botere publikoak

2020/09/28
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolen, enpresa sektore publikora hurbiltzeko eginkizunaren barruan, Gai Publikoak eta Gobernu harremanak programa antolatzen dugu 2016tik. VII. edizioa ixteko, klase magistrala izango dugu, Pilar Llop Espainiako Senatuko presidenteak Gorte Nagusien funtzionamenduari buruz eskainia. Horrez gain, Borja Semper Ernst & Youngeko (EY) harreman instituzionalen zuzendariak korporazioen interesen ordezkaritzari buruz hitz egingo digu.

Agenda:

• 18:00. Ongietorria eta ekitaldiaren irekiera, Deusto Business Schooleko zuzendari Iñaki Ortegaren eskutik.
  • 18:10. La representación de intereses de las corporaciones ante los poderes públicos hitzaldia, Borja Semper EY-ko Erakunde Harremanetarako zuzendariak emana.
  • 18:25. Pilar Llop, Espainiako Senatuko presidentearen klase magistrala.
  • 18:45. Senatuko presidenteak Gai Publikoen Mintegiaren VI. eta VII. promozioei diplomak ematea.
  • 19:15. Ekitaldiaren amaiera eta familiako argazkia.

Ekitaldia Deusto Asuntos Globales-eko zuzendari Juan Moscoso del Pradok gidatuko du.

Plaza mugatuak. Eman izena hemen

Zure izen-ematea onartu ondoren, e-maila bidaliko dizugu plaza berresteko.

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es