Zuzenbide Fakultateko LOZ: Master class URÍA MENÉNDEZen eskutik

2017/11/16
Mensajero aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Zuzenbide Fakultateko Lan Orientazio Zerbitzuaren ekintzekin jarraituz, hurrengo azaroak 16 gure artean izango dugu Uría Menéndez firma.

Master class baten bidez azalduko dute zer den Uría Menéndez, nola egiten duten lan, zein arlotan diharduten, baita bulegoak graduatu berriei aurkeztu ahal dien lan- eta heziketa-eskaintza ere. Beste alde batetik, bulegoak landu duen asuntu garrantzitsuenetako bat azalduko dizuete, alegia, gure inguruan oraintsu itxitako merkataritza-operazio nagusienetarikoa izan dena.