XXIX. sinposioa – Jokoarekin eta IKTekin lotutako mendekotasun-jarrerei ekitea

XXIX. sinposioa - Jokoarekin eta IKTekin lotutako mendekotasun-jarrerei ekitea
2022/10/27
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Droga Mendekotasunen Institutuak (IDD) XXIX. Symposiuma antolatu du. Urriaren 27an izango da, Deustuko Unibertsitatean (Bilbo), eta jokoarekin eta IKTekin lotutako mendekotasun-jarrerei ekingo die.

Aurtengo edizioan, mendekotasunen eta ikastetxeen arloan lan egiten duten profesionalek gero eta kezka handiagoa dute jokoen eta teknologiaren (Internet, sare sozialak, bideojokoak) abusuzko erabilerek eragindako arazoengatik, batez ere nerabeen eta gazteen artean gero eta handiagoa den fenomeno horren arriskuengatik eta ondorioengatik, bai eta haien familietan eta hurbileko ingurunean eragin zuzenak ere.

Horretarako, lehenik eta behin, EAEko arrisku-arazoen eta -portaeren egoeraren diagnostikoa aurkeztuko da. Ondoren, prebentzioaren eta esku-hartzearen arloan arlo horretan egiten diren hainbat programa eta jarduera ezagutuko ditugu. Amaitzeko, doako bi tailer eskainiko dira nerabeen jokoaren prebentzioa lantzeko.

Egitaraua
Izena emateko inprimakia