Tailerra: Amenazas y retos de la ciberseguridad

2015/12/16
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Erronka egiten dizugu zibersegurtasunaren alde ilunean jar zaitezen. Ausartzen zara? Deusto Business Schoolek ”Amenazas y retos de la ciberseguridad” izeneko tailerra antolatu du. S3Lab DeustoTech segurtasun taldeak eskainiko du, Zibersegurtasunaren Berrikuntza Programa (PIC) deritzonaren barruan.

Tailerrean, sarean eta gailu mugikorretan nolako arriskuak dauden erakutsiko dute, kasu praktikoen bidez. Bertara joaten direnek, aurrez aurre ikusiko dituzte, hainbat adibide: lapurretak, identitate aldaketak, segurtasun fisikoa eta haririk gabekoa, nola nabigatu modu anonimoan eta nola egiten den txartelen kopia contactless teknologia erabiliz, besteak beste.

Erronka onartu eta etorriko zara tailerrera?

Izena emateko

Informazio gehiago