Tailerra Ziber erreputazioaren Krisiaren Kudeaketari buruz Legalitasekin

2016/02/29
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Zibersegurtasuneko Berrikuntza Programaren barruko ekitaldien artean, Deusto Business Schoolek tailerra antolatu du: Estrategias y soluciones ante una crisis de Ciber-reputación. Tailerreko irakasleak izango dira Alejandro Touriño, Teknologia Berrien arloko Zuzendari Juridikoa, eta Lourdes Guzmán, Legálitas-eko zuzendari juridikoa.

Tailerrean modu praktikoan landuko dira online erreputazioaren inguruko egoerak. Aztertuko dira gaur egun onlineko erreputazioaren kudeaketak dituen inplikazioak eta erreputazio krisiaren benetako kasuak erabiliko dira eta egoera horietan jarduteko modu desberdinak aztertuko dira, merkatuko esperientzian eta errealitatean oinarriturik, bai komunikazioaren ikuspuntutik, bai arlo juridikotik.

Informazio gehiago