Lanerako Orientazio Zerbitzuko tailerra: “Praktikak eta bekak gradudun berrientzat”

2017/05/08
Aula 365

Zuzenbide Fakultateko Lanbiderako Orientazio Zerbitzuak tailer interesgarria antolatu du Gradudun berrientzako Praktika eta Bekei buruz, Deusto Alumni eta Law Alumniren lankidetzarekin, helburua delarik informazio eguneratua eskaintzea eta gakoak ematea estatuko eta nazioarteko bekei buruz, gradudun berriek esperientzia profesionala eskura dezaten.

Tailerra maiatzaren 8an izango da, 16:00etatik 17:30era, 365 ikasgelan.

Tailerrean parte hartzeko beharrezkoa da ESTEKA honetan izena ematea, plaza kopurua mugatua da eta izena eman ahala emango baitira.