Tailerra: Dolua eta harreman beharrak

2019/10/24 – 2019/10/25
Aula 156. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Prozesu psikoterapeutiko guztietan agertzen da zeharka doluaren esperientzia; ondorioz, kontzeptuak eta etapak ezagutzea garrantzizkoa da psikologia eta psikoterapia arloko prestakuntzarako.

Dolua bizitzako prozesurik garrantzizkoenen parte da eta guztiok pasatzen dugu bizitzan zehar.

Doluak era askotako galerengatik izaten dira: lana galtzea, harreman bat bukatzea, bizi aroetako doluak edo gaitasunen galerengatik. Eta, jakina, heriotzagatikoak.

Tailer honetan doluaren definizioa era didaktikoan eta esperientzian oinarrituta landuko da, dolu motak zeintzuk diren eta pertsonaren ongizatean zer eragin duten.

Edukiak

• Dolua: definizioa eta kontzeptua
  • Dolu motak
  • Dolua egitea psikoterapian
  • Dolua eta harremana
  • Harreman beharra: kontzeptua
  • Osasunerako dituen eraginak eta psikoterapiatik aurre egitea

Psikologiako gradudun eta lizentziatuentzat.

Irakaslea: Amaia Mauriz Etxabe

Psikologo klinikoko espezialista. Irakaslea eta ikuskatzaile akreditatua IIPA (International Integrative Psychotherapy Association), EATA (European Association for Transactional Analysis) eta ITAA (International Transactional Analysis Association) erakundeetan, EuroPsy-k akreditatutako psikoterapeuta, psikodramatista eta talde analista. TSTA-P eta CIIPTS. Psikoterapia Integratiboko Bios Institutuko zuzendaria.

Data: urriak 24 eta 25
Lekua: Deustuko Unibertsitatea. 156. gela.
Ordua: 10:00-14:00 eta 16:00-19:30
Iraupena: 15 ordu.