Escape room tailerra – #9485 misioa: 5 erronka, ordubete ihes egiteko

Escape room tailerra - #9485 misioa: 5 erronka, ordubete ihes egiteko
2019/11/26
Tokiski aretoa – Innogune eraikina

Deusto Business School lantegi berri bat proposatzen die batxilergoko ikasleei: «#9485 misioa: 5 erronka, ordubete ihes egiteko».

Escape room dinamikaren bidez, ikasleei erronka eta desafio batzuk aurkeztuko dizkiegu eta, erlojuaren kontrako misio bati aurre egiten dioten bitartean, enpresa ingurunea ezagutu ahal izango dute, modu praktiko eta desberdinean.

#9485 misioa: 5 erronka, ordubete ihes egiteko

Escape room

2079. urtea. Lurreko klima krisiak okerrera egin du eta gizateriak, azkenean, eguzki sistemaz kanpoko beste sistema batzuetara hedatzen hastea erabaki du. #9485 kapsidea espezialista talde bat exoplaneta berri batera eramaten ari da, Curie-237b planetara.

Espazio ontziko bidaiariak prest al daude erronkari aurre egiteko?
Ezagutu enpresaren mundua zuretzat prestatu ditugun erronken eta dinamiken bidez. Hainbat talde, ordubeteko jokoa.

Prest al zaude?

– Ikasleentzako izena-ematea

- Irakasle/orientatzaileentzako izena-ematea

*Leku guztiak betetzen badira, batxilergoko 2. mailako ikasleei lehentasuna emango diegu.