The English Used in International Contracts Through the Real Documents

2015/07/07
Universidad de Deusto, Avda. Universidades, 24

Zuzenbideko profesional askok ingelesez idatzitako era askotako kontratuekin lan egin behar izaten dute, eta hizkuntza mailak, kontratuei buruzko terminologia espezializatuari dagokionez bereziki, oztopatu eta zaildu egiten du haien lana.

Horregatik, ikastaro honen helburua da hizkuntza baliabideak eskaintzea ingelesez egindako kontratuekin modu seguruan eta azkar lan egiteko.

Ikastaroari etekina ateratzeko ingeleseko tarteko maila eduki behar da (bigarren hezkuntzan edo Hizkuntza Eskola Ofizialeko hirugarren mailan hartutakoaren antzekoa. Ez da beharrezkoa terminologia juridiko espezializatua izatea.

Informazio gehiago