Unibertsitateko errektoreorde, dekano eta idazkari berrien kargua hartzea Unibertsitatean

2018/07/17
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitatean, uztailaren 17an, kagu berriak hartzeko ekitaldia izango da. Eider Landaberea izendatuko dute idazkari nagusi; Alex Rayón, Nazioarteko Harremanetako errektoreorde, eta Alvaro de la Rica, Deusto Business Schooleko dekano eta José Ruiz Pérez S.J. Teologia Fakultateko dekano.

Teologiako dekano berria Izaera eta Misioko errektorearen ordezkari ere izendatuko dute. Eginkizun horretan Juan José Etxeberria S.J aritzen zen, eta aldi berri honetan unibertsitateko elkarteko errektoreorde arituko da, lehendik ere bazuen kargu hori.

Ekitaldi horretan, karguak berrituko dituzte, Gema Tomás Zuzenbide Fakultateko dekanoak, eta Eduardo Javier Ruiz Vieytez Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko dekanoak.

Kargu berriak hartzeko ekitaldia Bilboko campusean izango da, 13:00etan.