Informaziorako azken elkarrizketak Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaz

2016/01/12
Sede Elkargi SGR . Sangüesa, 4 – 3ºD- Pamplona

Deusto Business Schoolek Informaziorako azken elkarrizketak antolatu ditu Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaz. Interesa dutenek, urtarrilaren 11tik 14ra bitartean, aukera izango dute Gasteiz, Iruñea, Bilbo eta Donostian.

Deusto Business Schoolek, ELKARGI S.G.R.-rekin batera eskaintzen duen programa hau enpresaren ekonomia eta finantza arloan, beste arlo funtzional batzuetan, eta banku eta aholkularitza sektoreetan esperientzia duten profesionalentzat da, Ekonomia eta Finantza Kudeaketaren inguruko ezagutzak sakondu eta eguneratu nahi dituztenentzat.

– Donostian eskainiko da
– 2016ko otsailetik azarora izango da, ostiraletan, hamabostean behin, 9:00etatik 18:00etara.
– Deustuk eta ELKARGIk eskainitako diploma.

Informazio gehiago