Azken joerak enpresen balorazioan

2019/09/20
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Onarpen sailetik, Deusto Business Schoolen prestakuntza hau hurbiletik ezagutzeko gonbidapena egiten dizugu: Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboa. Prosper Lamothe Finantza Ekonomiako katedradun adituarekin izango den saioan, enpresa baten balioa zehazteko metodo eta teknika berrienak ezagutuko ditugu, baita inbertsio seguru bat egiten ere.

Saioan izena emateko, mesedez, egizu esteka honetan. Onarpen saileko arduradun bat jarriko da zurekin harremanetan.

Saio horretan parte hartzeko tokiak mugatuak dira; hori dela eta, irailaren 10a baino lehen eman behar duzu izena.

Argibide gehiago
Nerea Pérez Dorca