UNIC UNiTE – Ending Violence Against Women

UNIC UNiTE - Ending Violence Against Women
2022/12/05
Online

Genero indarkeriaren aurkako 16 eguneko aktibismoa nazioarteko kanpaina bat da, eta azaroaren 25ean hasten da, Emakumearen aurkako Indarkeria Ezabatzeko Nazioarteko Egunean, eta abenduaren 10era arte luzatzen da, hau da, Giza Eskubideen Egunera arte.
Testuinguru horretan, eta UNIC aliantza europarraren  barruan, Deustuko Unibertsitateak eta University College Corkek antolatzen dute ekitaldi hau. Ekitaldiaren helburua da unibertsitate-komunitateak, herritarrak eta gizarte-eragileak biltzea, esperientziak eta erronkak partekatzeko, emakumeen aurkako genero-indarkeria ezabatzeko konponbideak bilatzeko eta erronka horri heltzeko lankidetza posibleak aztertzeko.
Hizlariak:
• Mary Crilly, Fundatzailea eta CEOa: Sexual Violence Centre Cork
• Dolores Morondo, Giza Eskubideen Institutua, Deustuko Unibertsitatea
• Maggie O ‘Neill, KKUko Soziologia eta Kriminologia Saileko zuzendaria
• Estíbaliz Linares Bahillo, Deusto Valores Sociales erakundeko ikertzailea eta Sortzen-eko aholkularia
Hizkuntza: ingelesa
Parte hartzea: doan, formulario honetan izena eman ondoren
Informazio gehiago eta kontaktua: unic.ud@deusto.es