Deustuko Nazioarteko VI. Itsas Foroa

2018/05/28
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak eta Eusko Jaurlaritzako Itsas Arduralaritza Eskolak Deustuko Nazioarteko VI. Itsas Foroa antolatzen dute maiatzaren 28an, Deustuko Unibertsitatearen Garate Aretoan.

Ekitaldiaren egitaraua hauxe izango da:

9:20tan, aurkezpena: Gema Tomás and., Zuzenbide Fakultateko dekanoa.

9:30tan, Elena Oguiza and. Itsas arloko abokatua.

Marine Oil Spill Liability: Exploring Direct-Actions Against Property and Indemnity Insurers.

*Hitzaldia ingelesez eskainiko da.

10:30tan,Thomas Schoenbaum jn. Shefelman Distinguished aipamendun Zuzenbideko irakaslea.

The Protection of the Spanish Cultural Heritage in Ancient Shipwrecks and the American Law of Maritime Salvage.

*Hitzaldia ingelesez eskainiko da.

11:30tan  Kaferako etenaldia

12:00tan,  M. Dolores Ripoll and. Estatuko abokatuburua Balear Uharteetan.

Gestión del dominio público portuario: rentabilidad económica y social.

*Hitzaldia gaztelaniaz eskainiko da.

13:00tan, Federico Martínez – Carrasco jn. MCR Consulting-eko bazkide-zuzendaria.

Gestión Sostenible en Puertos: aplicación práctica

*Hitzaldia gaztelaniaz eskainiko da.

13:45tan  amaiera, Deustuko Unibertsitateko Itsas eta Portu Enpresen Kudeaketako eta Itsas Zuzenbideko Unibertsitate Masterreko zuzendari Javier Larena Beldarrain jaunaren eskutik.