Deusto Business Schooleko VIII. Finantza Jardunaldiak

2021/05/24
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 Bilbao

Aurten ere, Deusto Business School-en VIII. Finantza Jardunaldietan parte hartzera gonbidatu nahi zaituztegu, Deusto Business Alumniren lankidetzarekin. Urtero harrera ona izaten dute Euskadiko finantza sektoreko profesionalen artean, eta jardunaldi horien formatua berritzeko eta hobetzeko egingo ditugun aldaketa batzuen berri eman nahi dizuegu.

Maiatzaren 24an egingo dugun jardunaldi nagusiaren gaia (formatua: aurrez aurrekoa + online) “Enpresa kontzentrazioak” izango da. Eta jardunaldi honen aurretik, 3 informazio pilula grabatuko ditugu, eta maiatzaren hasieran helaraziko dizkizuegu, jardunaldi nagusi honen osagarri gisa, 2021eko ekitaldiko aurreikuspen ekonomikoen ikuspegia eta merkatuen egoera ezagutarazteko.

Honekin batera doakizue programa zehatza, zuen interesekoa izango delakoan.

Programa:

10:00 Aurkezpena. Agustin Garmendia, Deustuko Presidentea Business Alumni. Álvaro de la Rica, Deustuko dekanoa Business School.

10:10 Burtsen eta merkatuen fusioa: BME – Six. Javier Hernani, Bolsas y Mercados Españoleseko CEO.

10:50 Banku fusioa: Caixabank – Bankia. José Ignacio Goirigolzarri, Caixabankeko presidentea.

11:30 Fernando Gómez Bezares Finantza eta PhD katedradunak moderatutako solasaldia.

12:00 Itxiera. Pedro Azpiazu, Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasun sailburua.

INFORMAZIO-PILULAK

2021eko ekitaldiko aurreikuspen ekonomikoak. Joseba Madariaga, Deustuko Business Schooleko estatistika eta makroekonomia irakaslea.

Merkatuen egoera eta aurreikuspenak:

Errenta finkoa: Ignacio Martín – Muñío, Kutxabankeko diruzaina.*

Errenta aldakorra: Sara Herrando, Norbolsa Azterketako zuzendariordea.*

* Jose San Blas Deustuko Zuzendaritza Batzordeko idazkari Business Alumnik elkarrizketatu ditu

Izena emateko…