Bisitaldia s21sec enpresara, Espainiako zibersegurtasuneko handiena

2019/04/25
Sede de s21sec. Calle Ramírez de Arellano, 21, 28043 Madrid

Deusto Business School-ek gonbidapena egiten dizu aurrez aurre ezagutzeko S21sec enpresa, Espainian Zibersegurtasunean dagoen handiena.

Bisitaldia, apirilaren 25ean izango da, 17:30etik aurrera, konpainiak Madrilen duen egoitzan (Ramírez de Arellano, 21). Gurekin izango dugu Jorge Hurtado, Kudeatutako Zerbitzuen eta Zibersegurtasun Aurreratuaren presidente ordea.

Ekimena, PIC Zibersegurtasuneko Berrikuntza Programa barrukoa da.

IZENA EMATEKO

Deusto Business Schoolek taxi zerbitzua jarriko du bere egoitzatik (Castelló 76), S21sec enpresaraino hurbildu nahi dutenentzat. Zerbitzu hori erabili nahi baduzu, jarri harremanetan Irene Pérez-ekin (irene.perez@deusto.es).

Argibide gehiago:

Irene Pérez