Euskal kooperatibismorako eta gizarte-ekonomiarako ikerketa-bokazioak: orientazio-saioa (Online)

Kooperatiba Ikaskuntzen Institutoa

2023/03/23

Deustuko Unibertsitateak ikertzeko ahalmena du TFG eta TFMren bidez, eta Euskal Herriko gizarte-ekonomiaren zerbitzura jarri nahi dugu. Gizarte Ekonomiaren Unibertsitate Astea dela eta Euskadiko Kooperatiben Goren Kontseiluarekin lankidetzan, Kooperatiba Ikaskuntzen Institutuak orientazio-jardunaldi honetan parte hartzera gonbidatzen ditu Deustuko Unibertsitateko edozein gradu eta masterreko ikasleak, ikerketa-lanerako gaia aukeratu ez dutenak. Horrez gain, kooperatibismoari buruzko Aranzadi Saria TFGri eta gizarte-ekonomiari buruzko REAS-Euskadi Saria TFMri aurkeztuko ditugu.

Izena emateko esteka