Webinarra |Nolakoa izango da B2B salmenten profil berria?
2022/03/08
18:00 – 19:00
Online
Enpresen arteko merkataritza transakzioak (B2B) aldatzen ari dira. Berriki egindako ikerketek egiaztatu dute kanal digitalak gero eta garrantzi handiagoa hartzen duela merkataritza-kudeatzaileari tradizionalki esleitutako salmenta faseetan, eta, beraz, figura horrek eboluzionatu egin behar duela. Baina, nola egin behar du?
Solution Selling, Challenger eta duela gutxi Account Based Management ezagutu ditugu. Hala ere, balio al dute gaur egun? Oraindik indarrean al dago eredu lineala? Zer bilakaera izan du ohiko Account Manager edo gestore komertzialaren figurak?
Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business School-ek webinarrera gonbidatzen zaitu: Nolakoa izango da B2B salmenten profil berria?
Online masterclass hau EMerkataritzako Zuzendaritzako Aditua: Marketina, salmentak eta digitala (PDC) programaren barruan dago, eta martxoaren 8an izango da, 18:00etan. Juan Miguel Poyatos transformazio komertzialeko aholkulari eta PDCko irakasleak emango du.
Informazio gehiago:
Asun Angulo
Email: asun.angulo@deusto.es
Tel. 944 139 483
Con muchas ganas de escucharte Juan Miguel.
Con muchas ganas de escucharte Juan Miguel