Webinarra Vanessa Carrera berrikuntzan eta aldaketaren kudeaketan aditua eta Bussines Coach-arekin

2021/11/25

Gure garapen profesionalerako saioen barruan ikastera gonbidatu nahi zaitugu, Vanessa Carrera, Bussines Coach, berrikuntzan eta aldaketaren kudeaketan adituaren partaidetzarekin antolatu dugun webinarraren bidez. Bertan, erakusketa bat egingo da, izenburu honekin: “Zeure berrasmatze profesionalerako bidaia. Sormena eta berrikuntza zure burua berrasmatzeko”.

Baldin eta… aldaketa profesional bat egiteko asmoa baduzu edo lan ingurune berrira egokitu behar duzu, baina ez badakizu nondik hasi. Zentzuzko lana nahi baduzu… gurekin konektatu behar duzu.

Hainbat urtez aldaketa profesionaleko prozesuetan eta bere burua berrasmatzen lagundu ondoren, Vanessa Carrerak berrikuntza-metodo bat diseinatu du zentzuz berrasmatzeko. Bere 6 faseetan, zure aldaketa profesionala diseinatu eta bide horren lehen urratsak eman ahal izango dituzu:

1. Zer daukat?
  2. Zer nahi dut?
  3. Ikuspena definituz.
  4. Zer gehiago gehitu behar dut?
  5. Ekintza plana.
  6. Aldaketa prototipatzen.

Webinar honetan, zure berrasmatze profesionaleko bidaia nola egin jakingo duzu, baita abian jartzeko tresna praktikoak ere.

Asier Añibarro Deusto Business Alumniren komunikazio zuzendariak parte hartuko du.

Izena emateko…