Webinarra: “Inteligencia Competitiva en tiempos de COVID-19″ Héctor Izquierdorekin

Webinarra:
2020/09/29
Online

Adimen lehiakorreko estrategiak garatu nahi dituzu zure erakundea bultzatzeko? Nola lagun diezazuke krisi hau gainditzen eta zure lehiakideei aurrea hartzen?

Gero eta erakunde gehiagok inplementatzen dute jarduera hori, hau da, jarduten duten sektoreari edo lehiakideei buruzko informazioa bildu eta aztertzen dute, negozio aukerak indartzea ahalbidetuko dieten erabakiak hartzeko.

Kontzeptu horretan sakontzeko asmoz, Deusto Business School ek “Inteligencia Competitiva en tiempos de COVID-19″ webinarrean parte hartzera gonbidatzen zaitu. Webinarra irailaren 29an izango da, 18:00etan (CET).

Hector Izquierdo Deusto Business Schooleko irakasleak emango du saioa.

Izen ematea

Informazio gehiago: