Webinarra| Lanaren Nazioarteko Erakundea

2021/04/20 – 2021/04/22

apirilak 20, asteartea. 16:00 – 17:30

La OIT: una Organización Internacional sui generis

Joaquín Nieto  Lanaren Nazioarteko Erakundearen bulegoko zuzendaria da Espainian, 2011tik. Langileen ordezkari izan da EBko Ingurumenaren Kontsulta Foroan, Nazio Batuen Garapen Iraunkorrerako Batzordean, NBGNn eta Klima Aldaketari buruzko Goi Bileretan.

apirilak 21, asteazkena. 16:00- 17:30

El Convenio 190 de la OIT y el trabajo decente

Natalia Díaz  Lanaren Nazioarteko Erakundearen bulegoko kontseilaria da Espainian. Goi mailako aditua izan da Europako Produktu Kimikoen Agentzian (ECHA, Helsinki), eta kontseilaria Espainiako Gobernuko Presidentetza Kabinetean.

apirilak 22, osteguna. 16:00 – 17:30

La OIT y los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)

María Peñahora García Sanz LANEren Espainiarako bulegoko sailburua eta Estatuko Administrazio Orokorreko karrerako funtzionarioa da, Laneko Segurtasun eta Higieneko Institutu Nazionaleko goi-mailako tituludunen eskalan.

Izena emateko esteka