Web-mintegia: COVID-19aren osteko energiaren geopolitika berriak

2020/06/02
Online (a través de Zoom)

COVID-19aren pandemia dela eta, petrolioaren prezioa nabarmen jaitsi da. Erorketa horrek eztabaida piztu du, berriz ere, energia mota ezberdinak epe ertain eta luzean erabiltzeari buruz, eta egungo panorama geopolitikoan ondorio garrantzitsuak izango direla aurreikusten da.

• Nolakoa izango da mix energetikoaren etorkizuna?
  • Zure ustez, zein estatuk irabaz eta gal dezake eragina munduko agertoki geopolitikoan?
  • Zein herrialdek egin liezaieke aurre etxeko eta eskualdeko ezegonkortasun dosi handiei?

Galdera horiei erantzuteko, Deusto Business Schoolek doako web-mintegia eskainiko du. Bertan izango dira Emiliano López Atxurra Petronorreko presidentea, Ibileko presidentea eta Tecnalia Korporazioko presidentea eta Gonzalo Escribano, Elkano Errege Institutuko Energia eta Klima Aldaketa Programako ikertzailea.

Saioa ekainaren 2an izango da, 17:00etan (Espainiako ordua).

#DeutoKeepItUp. Konektaturik jarraitzen dugu!

Izena emateko
Plaza kopurua mugatua da. Web-mintegian sarrera izateko beharrezkoa da emailez onarpena jasota izatea.

Argibide gehiago:

Itxaso Domínguez de Olazábal