Webinarra. “Los retos de la humanización de la salud. Una perspectiva desde la Universidad de Deusto”

Webinarra.
2021/06/24

Pandemiaren egungo testuinguruak inoiz baino gehiago erakutsi du pazienteekiko eta haien senideekiko komunikaziorako eta enpatiarako trebetasunak eta gaitasunak sustatzeko beharra, bai eta gure gizartearen parte diren beste kultura batzuk ulertzeko beharra ere. Trebetasun eta gaitasun horiek osasun-zerbitzuaren prozesu humanizatzaile eta integrala hobetzen dute.

Deustuko Unibertsitateak alderdi horietan sakontzen duen graduondoko bat eskaintzen du, eta irakasleek alderdi horiei buruz hitz egingo dute:

– Imanol Amayra
– Jacinto Bátiz