Webinarra | MARKA: Komertziala, Pertsonala & Profesionala

2021/07/07
Online

Gaur egun, enpresak bakarrik ez du bere markaren, produktuaren eta zerbitzuen gaineko edukia sortzen. Langileak, bezeroak, hornitzaileak eta baita markaren zaleak ere gai dira beren irudian inpaktua sortzeko.

Nola kudeatu behar dugu hori, gure erakundetik kanpoko eragileek sortutako edukia kontrolatzen eta aprobetxatzeko?

Galdera horri erantzuteko, Deusto Business Schoolek “Marka: komertziala, Pertsonala & Profesionala” webg-mintegira gonbidatzen zaitu.

Online ikastaroa uztailaren 7an izango da, 12:00etan, eta  Marta Iraola Deusto Business Schooleko irakasle eta adituak emango du.

Izena emateko

Informazio gehiago: