Webinarra |Eraldaketa digitala osasun erakundeetan

2022/12/14
Online

Eraldaketa digitalak bete-betean lortu du osasun-sektorea, eta hobekuntza ugari ekarri ditu, besteak beste, pazienteen esperientzian eta erakundeen eraginkortasun operatiboan.
Hala ere, jabetzen al gara oraindik ez dugula bere potentzial guztia aprobetxatu? Prest al gaude gure negozio-ereduak eraldatzen jarraitzeko?

Digitalizazio-prozesu batean dauden erakundeak argitzeko eta gidatzeko, Deusto Business School-ek  “Transformación digital en organizaciones sanitarias” webinarrera gonbidatzen zaitu. Online saioa abenduaren 14an izango da, 18:00etan, eta  José Luis del Val Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko irakasle katedradunak emango du.

IZENA EMATEKO

Gonbidapen hau beste pertsona batzuengana zabaldu dezakezu.

Informazio gehiago:
Asun Angulo