Webinarra: US Elections 2020: What can we expect?

2020/10/27
Online

Aspen Institute Españak eta Deusto Asuntos Globales World Affairs- Strategic Issues-ek “US Elections 2020: What can we expect?” hitzaldia antolatu dute. Hizlaria Amy K. Dacey izango da, American Universityko Institute of Policy & Politicseko zuzendaria. Moderatzaile arituko dira José M. de Areilza Carvajal, Aspen Institute Españako idazkari nagusia eta ESADE Business Schooleko irakaslea eta Juan Moscoso del Prado, Deusto Business Schooleko Deusto Asuntos Globales World Affairs – Strategic Issueseko zuzendaria eta Ekintzailetza eta Gai Publikoetako programen zuzendaria, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeko eta Aspen España Felloweko Kanpo Harremanetarako II. Saileko burua. Matt Browne Global Progress-eko fundatzaileak eta Deustuko Unibertsitateko Negozio Eskolako Gai Globalak – World Affairs Strategic Issues Deustuko Adituen Kontseiluko kideak aurkeztuko du hizlaria.

Saioari buruzko xehetasunak

Zer espero dezakegu azaroaren 3ko emaitzaren ondoren? Nola eragin diezaioke horrek nazioarteko egoera konplexuari? Zer norabide hartuko du herrialdeak berrautaketa edo izendapen berri baten kasuan? Hitzaldian, Amy K. Daceyk bere ikuspegia emango du hautagaien arteko azken eztabaidaz, pandemiaren aurrean AEBk duen egoeraz eta ematen ari den erantzunaz eta hauteskunde hauetan, estatuaren barruan zein kanpoan, jokoan dauden gai nagusiez.

Ekitaldia ingelesez izango da eta zuzenean jarraitu ahal izango da Zoom plataformaren bitartez. Sare sozialen bidez ere jarraitu ahal izango da #DebateAmyKDacey.

Erregistratu zaitez

Hizlariaren biografia

Amy K. Dacey American Universityko Sine Institute of Policy & Politicseko zuzendaria da. Bi hamarkada baino gehiagoz, AEBko erakunde garrantzitsuak zuzendu ditu, hautagai nagusiei aholkuak eman dizkie, Barack Obama presidentea eta John Kerry senataria barne, eta irabazi asmorik gabeko hainbat erakunderi eta enpresari ere aholkuak eman dizkie. Amy New Yorkeko Auburn hirikoa da. Binghamtongo Unibertsitatean lizentziatu zen eta Zientzia Politikoetan masterra egin zuen Ameriketako Unibertsitatean.

American Universityrekin bat egin aurretik, AKD Strategieseko presidente izan zen Amy, irabazi asmorik gabeko erakundeekin eta fundazioekin politika aurrerakoien arloan lan egiten duen enpresa estrategikoa. 2016ko hauteskundeetan, zuzendari exekutibo izan zen Demokraten Batzorde Nazionalean. 2004ko hauteskundeetan John Kerry orduko senatariarentzat lan egin zuen presidente kanpainan eta, bere porrotaren ondoren, Kerryren operazio politikoa zuzentzen lagundu zuen. 1998an Louise Slaughter ordezkariaren Kongresuko kanpaina ere zuzendu zuen. 2010etik 2013ra Emily ‘s List erakundeko zuzendari exekutiboa izan zen. Bulego nazional, estatal eta lokaletarako emakume demokratak aukeratzen zituen, eta erakundearen indarberritze, berregituratze eta marka aldaketa egitera bideratu zituen bere ahaleginak. Gainera, zenbait lidergo-postu bete zituen beste erakunde batzuetan, besteak beste, Zerbitzuko Langileen Nazioarteko Sindikatua (SEIU), Fund for America, Senatari Demokraten Kanpainaren Batzordea eta Demokraten Kongresuaren Kanpainaren Batzordea. Oraintsu, Amy MWWPR agentziako presidenteorde exekutiboa eta zuzendari nagusia izan da.

Erregistratu zaitez